måndag 16 december 2013

Total makeover

Vad gör man inte för att väga mindre?

1. kissar noga innan vägningen
2. äter sin middagsbar först efter vägningen
3 har på sig samma kläder varje gång man väger sig, i alla fall inte tyngre.
4 klipper sig kort

En fegis
En riktig snygging












I dag tröttnade jag på min fega - GömmaTjockaKinderIHår-frisyr och klippte mig superkort.
Hade med mig en bild på J Bonds chef  så frissan skulle veta hur jag vill se ut och hon lyckades riktigt bra. Blev inte lika vacker som skådisen och har mörkt hår men frisyren är på pricken.





Repriserar min 77 kg bild och lägger ut en bild på chefen och mig själv efter att jag guccat runt med hårvaxet lite väl mycket


Vikten står retsamt stilla sedan en vecka. Kanske kan klippningen ge 100 g i alla fall. Det låg en hel katt på golvet efteråt


3 kommentarer:

  1. Men så glad jag blir att du blivit "public". Ska bli kul att lära känna dig lite mer än en anonym klok kvinna.

    SvaraRadera
  2. Ganska komiskt med den där listan du gjorde ovan, för det är precis så det är, för mig iallafall, nu har jag iofs inte klippt av mig håret...och jag har TJOCKT hår...kanske kan dra av en så där 5 hg per vägning för det ;-)
    Fint och fräscht med kort frisyr, men jag känner mig bara naken ( och så sätter jag upp håret....istället och blir lika naken...)
    MariaG

    SvaraRadera
  3. Frisyren var väldigt klädsam.
    Känner också igen mig i din lista men faktiskt mer när jag var med i viktväktarna. Nu med Itrim känns det lugnare tackvare alla andra mått!

    SvaraRadera